תפריט
לא נמצאו מוצרים בסל.

רפלקסולוגיה ותזונה נכונה

השאירו פרטים ואחזור אליכם בבהקדם

מה הקשר בין רפלקסולוגיה ותזונה נכונה?
בין רפלקסולוגיה ותזונה נכונה, קיים קשר רב ע”פ השיטה ההוליסטית – מהו בעצם? לפני שנעמוד על הקשר בין רפלקסולוגיה ותזונה נכונה, נסביר דווקא קודם את הגישה ההפוכה: ע”פ הרפואה הקונבנציונלית, אם אנחנו מרגישים רע, הפתרון המיידי הוא נטילת תרופות – משככי כאבים שונים, אנטיביוטיקה, כדורים וסירופים למיניהם. לעומת זאת ע”פ הרפואה ההוליסטית קיים קשר ברור בין הרגשה רעה ומחלה לבין חוסר באיזון בגוף. כאן מתחיל להתפתח הקשר בין רפלקסולוגיה ותזונה נכונה ובריאה, ורבים מהאנשים שעוסקים בתחום של לימודי תזונה הוליסטית, מודעים גם לחשיבות של הרפלקסולוגיה במאמץ לשמור על איזון הגוף.
אפשר להגיד, כי הקשר העיקרי בין רפלקסולוגיה ותזונה נכונה הוא בכך שתזונה נכונה עוזרת לנו לשמור על האיזון המתאים בגוף שלנו, ולהרגיש בריאים, ובמידה ובכל זאת יצאנו מאיזון – רפלקסולוגיה היא אחת מהפתרונות הנפוצים והטובים כדי להחזיר את הגוף שלנו אל האיזון הדרוש. כך מתבצע השילוב בין רפלקסולוגיה ותזונה בריאה בין אם אתם הולכים לעסוק בתחום של לימודי תזונה, או פשוט מתייעצים בתזונאי הוליסטי אתם תלמדו שמילת המפתח היא איזון. אין באופן עקרוני מרכיב שהגוף שלנו לא צריך – הגוף שלנו צריך גם פחמימות, גם חלבונים, גם שומנים, גם סיבים, ובעצם – הכל. במילים אחרות תזונה נכונה מצביעה על שלמות מסוימת. אגב, עוד מרכיב חשוב מאד בתחום של תזונה נכונה, שנלמד כבר בהתחלה של לימודי תזונה הוא החשיבות של המים – יותר מכל סוג שתייה אחר, מים הם הבסיס לתזונה נכונה, והם היוצרים את הבסיס הטוב ביותר עבור איזון נכון בגוף.
אז היכן נכנס הקשר בין רפלקסולוגיה ותזונה? כשם שתזונה נכונה דורשת איזון מסוים מאיתנו ואין בה אף מרכיב חסר, כך ניתן לראות גם ברפלקסולוגיה כי אין אף חלק בכף הרגל שלנו ומיותר. ולמה זה בעצם? זאת משום שעל-פי רפלקסולוגיה כף הרגל מייצגת למעשה את מכלול הגוף השלם שלנו, וכל חלק בכף רגל מייצג איבר אחר בגוף. דרך טיפול רפלקסולוגי ניתן לטפל באיברים שונים בגוף שלנו שנמצאים במצב של חוסר איזון. בעצם הקשר בין רפלקסולוגיה ותזונה נכונה ובריאה מתבטא דרך שתי מילים – שלמות ואיזון. ועוד קצת על רפלקסולוגיה ותזונה נכונה לסיום חשוב להדגיש עוד משהו על הקשר בין רפלקסולוגיה ותזונה בריאה.
החשיבות של תזונה נכונה היא בל תתואר – היא יוצרת איזון טוב בגוף שלכם, וגורמת לכם להרגיש בריאים יותר וחיוניים יותר. מה שחשוב להבין הוא להוציא מהראש את כל המחשבה על “דיאטות” למיניהן – תזונה נכונה כשמה כן היא – נכונה, לא מינימאלית. הקפדה על יסודות נכונים ויצירת בסיס טוב של תזונה היא אבן יסוד עבור כל מי שעוסק בתחום של לימודי תזונה. הקשר של רפלקסולוגיה ותזונה נכונה הוא בכך שבהחלט ניתן גם לשלב בין השניים – דרך רפלקסולוגיה ניתן לטפל באיבר בגוף שסובל מבעיות. שילבו של רפלקסולוגיה עם תזונה נכונה ובריאה, שגם תקל על הטיפול באיבר (ע”י נטילת מאכלים שידועים כתורמים לאיבר הפגוע) תעזור לנו להיות בריאים יותר.

דילוג לתוכן