תפריט
לא נמצאו מוצרים בסל.

עיסוי רפואי בעידן המודרני

השאירו פרטים ואחזור אליכם בבהקדם

עיסוי רפואי בעידן המודרני מאז ימי היפוקרטס הוגדרה הבריאות כמצב של איזון ואילו המחלה הוגדרה כמצב של חוסר איזון. בחברה המודרנית נחשב חוסר איזון כמצב של נורמה. אנו ממהרים תמיד במסלול חיינו כאילו אין מחר ועל הגוף האנושי המורכב והעדין לשלם את המחיר על הדרישות הגבוהות של דור המחשב במאה ה-21 רוב רובם של האנשים נע על קו התפר בריאות – חולי במצב של אי נוחות וחוסר איזון משווע ומתקשים להתמודד עם לחצי היום יום.
בכל אחד מאיתנו חבוי הפוטנציאל לבריאות מושלמת כל הדרוש כנקודת פתיחה הוא הרצון להגיע למצב של איזון שיאפשר לנו ליהנות מבריאות ומחיוניות תמידית! המעבר ממצב של חוסר איזון לאיזון דורש תהליך ריפוי עדין ולא מזיק. תהליך כזה נמצא בהישג יד, בעקבות העלייה המתמדת במודעות הגוף נפש בשנים האחרונות והתפרסות הגישה הטבעית לשימוש בשירותי הרפואה המשלימה שכיום מתיימרת להיות נחלת הכלל ועדיפה בכל הנוגע לשיטות ריפוי באמצעות תרופות מסוכנות וניתוחים מסובכים. הידעתם? הגוף מרפא את עצמו אם נותנים לו הזדמנות לכך. היות וכוח ריפוי זה שוכן בתוכנו, עלינו ללמוד כיצד לתמוך בו ולהזין אותו, לא לדכא אותו! העיסוי הרפואי עוזר לנו לעשות זאת בכך שהוא מעודד את גופנו להפעיל את כוחות הריפוי הטבעיים ומסייע לבנות מחדש את האיזון הדרוש לתפקוד נורמאלי.
רק מעטים מודעים לתפקיד החשוב שיש לעיסוי הרפואי בבריאות ובריפוי ומעטים יותר מעניקים תשומת לב כל שהיא לטיפולי עיסוי רפואי. לרובנו הנטייה להזניח את גופנו ולייסרו בלבוש שאינו תואם ונעילת נעליים אשר גורמות נזקים למבנה כף הרגל ובהמשך לתגובת שרשרת אשר יוצרת שינוי במנח האגן ומכך השפעה על עמוד השדרה ונזק אשר מוביל לכאבים בגב התחתון ובצוואר.
לעיסוי הרפואי תפקיד ראשוני במעלה בהשגת בריאות ותחושת רווחה טובות יותר ובהנצחתן! ההשפעה של העיסוי הרפואי היא גורפת. כל האיברים הבלוטות וכלל מערכות הגוף מושפעות ישירות ממגע המטפל בעיסוי רפואי. בגופנו מאות נקודות אשר פרוסות על כל שריר ושריר. כאשר מופעל גירוי באמצעות לחיצה על נקודות אלה מתעוררת תגובה לא רצונית באיברים ובבלוטות המחוברים על ידי רשת עצבית ייחודית. כאשר מגרים את הנקודות בצורה הנכונה יכולה להיות לכך השפעה עמוקה על מצב בריאותנו. נקודות אלו יכולות להיות רגישות במיוחד במגע במהלך עיסוי רפואי וזאת בשל נוכחותם של קצוות עצבים המצויות בשפע ברקמה השרירית ובסביבתה, (לפיכך ישנה חשיבות רבה בבחירת מטפל מיומן בעיסוי רפואי.) העצבים מולכים באמצעות פולסים חשמליים, המחברים בין הנקודות באזורי הגוף השונים. כאשר מפעילים לחץ על נקודה מסוימת במהלך טיפול עיסוי רפואי על נקודות הטריגר מופעלים פולסים עצביים אלקטרו כימיים שיוצרים “שדר” המועבר בסופו של תהליך למערכת העצבים האוטונומית. מערכת זו מושפעת בראש ובראשונה מהפעולה הלא רצונית של השרירים. מטרת המטפל בעיסוי רפואי הוא להחזיר את המטופל למצב של איזון.
הצעד החשוב ביותר לצורך זה הוא הפחתת מתחים ושיכוך הכאבים ולהביא את הגוף למצב של הרפיה ורגיעה. הרגיעה היא הצעד הראשון בדרך לאיזון. כאשר גופנו רפוי הדם יכול לזרום ללא הפרעה ולספק את חומרי ההזנה והחמצן הנחוצים לתאים ובכך איברי הגוף יכולים לשוב למצבם הנורמאלי ולתפקד כיאות. מטפל מנוסה ומקצועי בעיסוי רפואי יכול לאבחן בגופו של המטופל אילו שרירים נמצאים במצב של חוסר איזון ולכן אינם מתפקדים כנדרש. לאחר מכן ייגש המטפל ובעזרת טכניקות ייחודיות לעיסוי הרפואי ייטפל באותם השרירים עד לתיקון חוסר האיזון ובכך להשיב את הגוף לפעילות טובה יותר. תרפיה בעיסוי רפואי הינה יעילה במצבי בריאות-חולי אך בפרט בשמירה על מצב מתמשך של בריאות טובה ומניעת מחלות! (מאת סהר צור)

להתייעצות התקשרו: 1-700-052-053

דילוג לתוכן