תפריט
לא נמצאו מוצרים בסל.

עיסוי נשים בהריון

השאירו פרטים ואחזור אליכם בבהקדם

היריון-לידה פאר הבריאה / מאת סהר צור

תקופת ההיריון חובקת בתוכה שינויים רבים וגדולים בגוף האישה. בפרק זמן קצר של תשעה חודשים, ייווצר בגופך יצור אנושי קטן ומושלם! זהו זמן גדוש בהסתגלויות גופניות ובקיצוניות רגשיות מהירות.. אלה עלולים לכלול תחושות גוף לא נעימים ואף מטרידים, כמו בחילות בוקר המאפיינות את השליש הראשון להריון (במקרים מסוימים גם באחרון), כאבי ראש, עצירות, התכווצות שרירים וכאבי גב, צרבות, בעיות עיכול, עייפות ושינויים קיצוניים במצב הרוח אשר לעיתים נלווים להיריון ובייחוד לאחר הלידה עצמה. האישה חווה שינויים במצב הרוח לצד השינויי הגופני הגדול, התמודדות עם שינויים אלה וטיפול בבעיות שעלולות להיווצר יעודדו מהלך היריון מאושר.
אם מאושרת = לידה ללא בעיות
נטילת אחריות ולקיחת תפקיד פעיל הן בהריון והן בלידה מובילה לבריאות טבעית של האישה – העובר – יילוד.
כאשר אנו נוטלים אחריות על בריאותנו, עלינו ללמוד רבות על מנת להבין מהם השינויים הגופניים וההורמונאליים המהירים המתרחשים על מנת ליצור זרימה מתמשכת של כל מהלך ההריון.
טיפול בעיסוי רפואי לנשים במהלך ההיריון הינו חשוב ביותר לצורך חיזוק הגוף והתאמתו לשינויים המתרחשים בשבועות ההיריון ושיקומו לאחר הלידה עד לחזרה לפעילות יום יומית תקינה ומאוזנת.
הטיפול בגופך בזמן ההיריון הינו נדרש , לאור ההשפעות הרבות והסבל שהוא מנת חלקן של קומץ נשים לא קטן..
לעיתים קרובות פונות אליי מטופלות הריוניות ומשתפות אותי בתסכולן לאור הכאבים אותן הן חשות וחוסר המענה היעיל מצד הרופא המטפל.
אכן הטיפול התרופתי בזמן ההיריון אינו דבר פשוט, זאת מכיוון שלא מעט תרופות לטיפול בכאבים מהוות סתירה וניגוד מוחלט לתהליכים טבעיים חיוניים, ועלולים לפגוע ברצף התקין של ההיריון – יותר מכך, באם ובעובר.
חלק נכבד מהתלונות בהריון נפתר בפשטות בעזרת מנוחה וכוח סבל. מנגנונים רבים מופעלים על מנת לתת לעובר סביבה אופטימאלית להתפתח, לדוגמה בטרימסטר ראשון מורגשת עייפות רבה מאוד. זוהי פשוט דרכו של הגוף לוודא מנוחה מספקת.
תחושת כאבים בגב – עליון, תחתון ובאגן, מאפיינים מאוד מהלך הריון תקין. עם זאת, אין זה אומר שאת צריכה לסבול!
מפאת הלחץ על עמוד השדרה הנגרם על ידי העובר הגדל, העומס המשתנה על המפרקים והשרירים , נוצר כאב אשר יכול להתפשט לאגן ועד הירכיים – בעיקר בשליש האחרון להיריון.
עיסוי רפואי נותן מענה יעיל לכל הכאבים הללו, ללא שימוש בתרופות ובהנאה מרובה מעצם פיזור מוקדי הכאב בגב התחתון, אזור השכמות, צוואר, כפות הרגליים, קרסוליים ועוד..
התכווצויות השרירים פוחתות, זרימת הדם משתפרת, בצקות מתפזרות ולמרות תחושת הכבדות והסרבול המאפיינת את השליש האחרון, נראה כי לאחר העיסוי הרפואי פתאום קל יותר “לסחוב”..
לאחר הלידה העיסוי מועיל למניעת סימני מתיחה בכך שהוא מעודד את השרירים להימתח על ידי פעולות ממריצות למערכת הדם והשרירים. בזמן שבו רוב צורות הרפואה המקובלות עלולות להזיק, עיסוי רפואי דווקא מספק את אחת מהדרכים הבטוחות, הטבעיות והיעילות ביותר להקל ולעודד מהלך הריון בריא ותקין.
אנו צוות המטפלים, מנוסים רבות וטובות בטיפול בנשים הרות. בעלי הסמכה ייעודית למהלכי פריון, הריון ולידה.
נשמח להקל ולסייע בתקופה מופלאה זו.

להתייעצות התקשרו: 1-700-052-053

סהר צור - עיסוי נשים בהריון
סהר צור – עיסוי נשים בהריון
דילוג לתוכן