תפריט
לא נמצאו מוצרים בסל.

מקל ריפוי Thera Cane

השאירו פרטים ואחזור אליכם בבהקדם

העניקו לעצמכם טיפול הרפיית שרירים כואבים, מכווצים אפילו במרכז הגב!

לרכישת מקל הריפוי לחצו כאן

ה Thera Cane הוא מכשיר עיסוי אישי, פשוט ויעיל, המאפשר לבצע לחיצות הרפיה ישירות לנקודות המגע (טריגר פוינטס) הרגישות והכואבות. המכשיר מאפשר לחיצה בכל מקום בו נקודות המגע המכאיבות מופיעות, אפילו בשרירים אשר הגישה אליהם בעייתית כמו בין השכמות. במידה והינכם מוגבלים מסיבות של כוח או תנועה, Thera Cane תוכנן על מנת לאפשר לכם להגיע ולהפעיל את גופכם על פי צורכיכם.

כיצד זה עובד? הלחץ המופעל באמצעות ה Thera Cane   מסייע לחמצון מקסימאלי של הדם המגיע לשרירים. לחץ המכשיר מאפשר שיפור ושיקום של תפקוד השריר באמצעות שבירת הידבקויות בסיבי השרירים והגידים. זרימת הדם המוגברת מסייעת לשרירים לעבוד באופן יעיל יותר.

העצמה אישית: ה Thera Cane מאפשר הקלה זמנית בכאבי שרירים הנובעים ממתח וקשיון. המעורבות האישית הנדרשת בשימוש ב Thera Cane יוצרת צורך ורצון המובילים ללקיחת אחריות אישית לבריאותכם. שימוש קבוע ב Thera Cane מקרב אותך לגופך יותר מאי פעם.

פתרונות יעילים: כולנו סובלים לעיתים מכאב שרירים, ויתכן ואנו מתעלמים מהם עד לאותו הרגע בו אנו מתכופפים לקחת משהו, מסתובבים, או נעים בפתאומיות והכאב מופיע. לעיתים מדובר ב”קנאק” בצוואר, או בנקודה מודלקת בין השכמות… בכל מקרה, מדובר בכאב שפשוט אינו נעלם. רובנו מנסים לשפשף את המקום על מנת להקל על הכאב, אולם קיים קושי לבצע את השפשוף עמוק מספיק, לאורך זמן, או שפשוט איננו יכולים להגיע לנקודה הכואבת בעצמנו. ה Thera Cane   מאפשר יצירת מסאז’ לחץ מדויק ועמוק לגב, צוואר, כתפיים, רגליים, ירכיים, זרועות, ישבנים, ולכל מקום אחר.

תאור פריט: משקל: 0.45 ק”ג. אורך: 60.7 ס”מ. רוחב: 38 ס”מ. קוטר: 2.5 ס”מ

לרכישת מקל הריפוי לחצו כאן

עיצוב ארגונומי מדהים, הופך את השימוש במקל לחוויה קלה ונוחה לשימוש! לכל הרוכש את מקל הריפוי תינתן חוברת הסבר מפורטת ומאוירת המסבירה כמה זמן ללחוץ, איך והיכן ללחוץ, באיזו תדירות ללחוץ, מהן ההשפעות הצפויות מהלחיצות, איך מזהים הקלה/החמרה ומהן המשמעויות ועוד. השימוש במקל לעיסוי עצמי אינו מחליף עבודתו של מטפל מוסמך, ובמידת הצורך רצוי להיוועץ ו/או לקבל טיפול מקצועי.

המקל הינו פטנט רשום על הרכב החומרים מהם הוא עשוי – סגסוגת פלסטיק בלתי שביר

sporTOPedic/ARTOUCH – הנציגים הבלעדיים של היצרן האמריקאי בישראלֱ! (היזהרו מחיקויים סיניים זולים)

ניתן להשתמש במקל ללא ידע מוקדם, אך מומלץ להשתתף בסדנה לעיסוי העצמי בכדי לקבל את התוצאות המרביות.

לרכישת מקל הריפוי לחצו כאן

דילוג לתוכן