תפריט
לא נמצאו מוצרים בסל.

מדרסים מותאמים אישית

השאירו פרטים ואחזור אליכם בבהקדם

מדרסים בהטבעה אקטיבית , הינם פרי פיתוח ייחודי אשר נבדק ונחקר בשיתוף עם רופאים, פיזיותרפיסטים ואנשי מקצוע רפואיים שונים. השיטה מבוססת על שנים של מחקרים שאפשרו ייצור של מדרסים מותאמים אישית 100% בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. חברת ACTIVE MOLDING פועלת ללא לאות להמשך פיתוחים מתקדמים לבריאות כף הרגל והאדם והינה המשווקת הבלעדית למדרס חדשני, איכותי ומדויק המיוצר במקום על גבי כף הרגל וללא המתנה. המטרה היא להביא למודעות הציבור כולו את הקשר הישיר בין בריאות כף הרגל לבריאות הגוף והנפש ובכך לשפר את איכות החיים והבריאות של האוכלוסייה כולה מגיל 9 ועד 120 שנה.

כיצד עובד שיטת ההטבעה האקטיבית להתאמת המדרסים?  השיטה כוללת סריקה ממוחשבת ובדיקה מעמיקה אך מהירה של היציבה, מבנה כפות הרגליים ההליכה והריצה. מדרסים  אקטיביים אלו, הינם היחידים בעולם המיוצרים ישירות על כף הרגל עם התנועה הטבעית של הגוף. המדרסים משפרים שינויים מבניים של כפות הרגליים ואף מונעים כאלו והופכים כל נעל באופן מיידי –  לנעל מותאמת אישית לכף הרגל.

מדרסים בהתאמה אישית המדויקת ביותר הקיימת כיום של מדרס ללקוח. המוצר הסופי מוכן במקום.

שיטת ההטבעה האקטיבית מייצרת את המדרס הקל והנוח בעולם ברמות דחיסות חומר ועוביים שונים, מדרס זה נכנס כמעט לכל נעל כתחליף לספידה וללא צורך במידה גדולה יותר ואף שומר על מבנה הנעל.

השיטה הינה פשטנית ועם זאת המתקדמת ביותר בעולם לייצור מדרסים, שיטה זו מאפשרת לכל אחד ואחת קניה של המדרס האיכותי ביותר, בהכנה מיידית ובמחיר הנמוך בישראל. מיליוני אנשים ברחבי העולם משתמשים כבר בשיטה מתוחכמת זו בשימוש יום יומי, לכל סוגי ההנעלה. המדרסים ייחודיים מסוגם בעולם ודקים לנעלי עקב ואופנה לנשים וגברים לטיפול בבעיות רפואיות. מדרסי אקטיב 8 מיוצרים מחומרים אנטי בקטריאליים המונעים התחממות של כף הרגל והיווצרות של ריחות לוואי בנעליים ומגיעים ברמות קשיחות שונות. ניתן לרחוץ את המדרסים במים וסבון להיגיינה מקסימאלית.

בזכות ההרכב הייחודי של המדרס הוא ישמור את צורתו לעד.

בעזרת מדרסי אקטיב 8 תשפרו באופן מיידי את הבריאות, ההרגשה הכללית, האנרגיה ואת איכות החיים.

להתייעצות התקשרו: 1-700-052-053

סהר צור – ריפוי תנועתי, טיפול מנואלי, עיסוי רפואי, דיקור סיני, כושר גופני, מדרסים, נעלי ספורט, מוצרים אורתופדים

דילוג לתוכן