תפריט
לא נמצאו מוצרים בסל.

טיפול טריגר פוינטס

השאירו פרטים ואחזור אליכם בבהקדם

טיפול טריגר פוינטס מתמקד בנקודות מעוררות כאב בשרירים (נמ”כ-בראשי תיבות), שנוצרו בעקבות טראומה של שימוש יתר או חבלה בשרירים; אלו הן נקודות הפעלה של כאב, שמוקרן לרוב לאזור אחר בגוף. כאב מסוג זה בדרך-כלל אינו מורגש עד אשר המטפל, או לחלופין – התכווצות שרירים, גורמים להפעלת לחץ על אותן נקודות. נקודות אלו גדלות ומתקשחות עם הזמן וחוסמות זרימת דם טובה לאזורים אחרים. כתוצאה מכך עלולים להופיע כאבי לוואי שמקרינים לאזורים אחרים בגוף, ונקודות מעוררות כאב חדשות באזורים המוקרנים. הטיפול בנקודות מעוררות כאב נחשב לטיפול כואב, אך יעיל ביותר.
הטיפול אפשרי בלבוש מלא, אך מומלץ יותר ללא בגדים על מנת שאפשר יהיה לאתר ביתר קלות את הטריגר פוינטס. לטיפול אפקט מצטבר ולכן מומלץ לעבור סדרת טיפולים ואף מוטב לעשות זאת עוד בטרם מופיעים כאבים מוקרנים, שכן שלב הכאב המוקרן הוא שלב מתקדם יותר, המאריך את משך הטיפול.
סימני טריגר פוינטס בשרירים:
נימול בקצות האצבעות, כאב במרפק, כאבים בחזה, כאבים בשריר הדו-ראשי זרועי, כאב צווארי מכיוון הכתף לאוזן וכאבים בשכמות. יש לזכור שהכאב המוקרן מגיע מאזור אחר בגוף, כלומר קיים צורך לאתר את מקור הטריגר. תחושת הכאב מופיעה לרוב ככאב חד. לעיתים הכאב מגיע בגלים ולפעמים במשך תקופה ארוכה ככאב מפושט.
חשוב לדעת:
הטריגר הוא אינו שריר תפוס. כאשר שריר מתכווץ כתוצאה מאימון או פעילות כל שהיא כל סיבי השריר מתכווצים ונרפים יחדיו. טריגר הוא “קשר” בתוך סיבי השריר ולכן לא כל השריר נתפס כי אם חלק מסוים בתוכו.

להתייעצות התקשרו: 1-700-052-053

דילוג לתוכן