תפריט
לא נמצאו מוצרים בסל.

השיטה של סהר

השאירו פרטים ואחזור אליכם בבהקדם

כיום תחום התמחותי העיקרי הוא ברפואת שריר שלד בשילוב של טיפולי מגע, תנועה ודיקור. כמו כן, הכנת מדרסים, התאמת אביזרים אורטופדיים בשיטות מסורתיות ומודרניות.

השיטות בהן התמחתי הינן מערביות במהותן ונתמכות עפ”י עקרונות הרפואה המערבית הקונבנציונלית. לאורך השנים צברתי ידע ונסיון רב והעשרתי את “ארגז הכלים” הטיפולי שלי. בשנת 2008 פיתחתי את שיטת body balance therapy techniques. השיטה משלבת מספר טכניקות ייחודיות לטיפול בגוף , לרבות התייחסות לבסיס המייצב של גופינו – כפות הרגליים והשפעתן על השרשרת התנועתית.


השיטה משפיעה לטובה על כאב שרירים ומגבלות טווחי תנועה כקסם. הבנת האנטומיה השרירית והיכולת לנתח תנועה מובילה לתוצאות מצוינות. כמובן, לא ניתן לשנות מבנה גוף שהתגרם אך בהחלט ניתן להקל כאב ולשפר את טווחי התנועה.

מניסיוני במגוון של שיטות טיפול במהלך 16 שנותיי כמטפל, שיטת body balance therapy techniques האינטגרטיבית הוכיחה את עצמה כיעילה בטיפולים בפתולוגיות מסובכות ונדירות אשר מפיקות כאב הנגרם ממקור שרירי ורקמות רכות, כמו ספינה בפידה, סקוליוזיס ועד תסמונות נפוצות יותר, כמו כאב מיופציאלי, ראומטיזם, פיברומיאלגיה ועוד.
שיטת body balance therapy techniques אף מסייעת לספורטאים מקצוענים וחובבניים כאחד, בהתאוששות ושיקום לאחר פציעות ולקראת תחרויות. שיטה זו מתמודדת, עם כל דרגת כאב, החל מהכאב הבסיסי של הפיברומיאלגיה, שבדרך כלל, מופיע בכל הגוף, אם כי הוא עלול להתחיל באזור אחד, כמו הצוואר והכתפיים, ולהתפשט לאחר תקופת מה.  ועד כאבים מורכבים לאחר טראומות, ניתוחים ופתולוגיות מסובכות.
בארגז הכלים שלי טכניקות לעבודה פרטנית – באזור ממוקד – צוואר ושכמות, כתפיים, גב תחתון – רגליים זאת, תוך שימוש בפריטה מדוייקת על גבי נקודות הכאב בשריר, ובתנועות פאסיביות עדינות, הנעת מפרקים, ושימוש בהתעמלות מתקנת, שמטרתה ליצור איזון בין שרירי וסינרגיה בתנועת הגוף במרחב.
הטיפול  נעשה בהתאמה, כאשר הרגישות והקשב למטופל/ת היא רבה.
מטרת העל בשיטה זו, היא להחזיר את הגוף לתפקוד תקין עד כמה שניתן, ביעילות ובמהירות המרבית, תוך יצירת שינוי מחשבתי – תודעתי במטופל/ת והקניית הרגלים נכונים לתפקוד יעיל ועצמאי.

  • הפחתה עד היעלמות מוחלטת של הכאב
  • תוספת אנרגיה וחיוניות
  • שיפור בגמישות ובטווחי התנועה
  • תנועה חופשית יותר של השרירים והמפרקים
  • שיפור היציבה
  • שיפור באיכות השינה
  • רכישת מודעות עצמית וגופנית טובה יותר
  • שיפור בבריאות גופנית ונפשית כאחד
  • תוצאות ארוכות טווח

כל מטופל/ת המגיעים לקליניקה עוברים אבחון יציבתי ויזואלי, מנואלי וממוחשב.

דילוג לתוכן